Opvang

Buitenschoolse opvang Villa Max

Stoere buitenschoolse opvang voor oudere kinderen!

Kinderen van 8 tot 12 jaar zijn van harte welkom om na school bij Buitenschoolse opvang (BSO) Villa Max te komen chillen, kletsen en genieten. BSO Villa Max is gevestigd in Kindcentrum Binnenstad.

Elke dag een nieuw avontuur!

De inrichting en activiteiten zijn afgestemd op het oudere kind. Jouw kind kan zijn wie het is en maakt de wereld zelf! Dansen, voorlezen, schaken, bouwen, filmen, experimenteren, overleggen, timmeren, hutten bouwen, spetteren in modderplassen, ravotten in het stadspark: alles kan bij BSO Villa Max! Met de oudste kinderen vanaf 8 jaar hebben we op maandag-dinsdag en donderdag naschoolse activiteiten bij CNME (centrum natuur en milieu educatie) Hier ondernemen we buitenactiviteiten; leren we wat er allemaal in de natuur te beleven is en hoe we op een respectvolle manier met onze natuur moeten omgaan.

Zwemlessen

Bij Zenden in de binnenstad kan jouw kind tevens zwemlessen volgen om binnen BSO tijd met een klein groepje het zwemdiploma te halen. Deze zwemlessen zijn iedere donderdag van 15.00 tot 15.30 uur. Via een online zwemvolgsysteem kun je volgen hoe goed jouw kind het doet. Ook krijgt ieder kind een zwemtasje erbij. Ben je nieuwsgierig en wil je meer informatie over prijzen? Laat het ons weten!

Nieuwsgierig?
Wat leuk! Plan gerust een vrijblijvende rondleiding en beleef het zelf!

Aangesloten basisschool

Elke BSO is gekoppeld aan 1 of meerdere scholen. Als een school is aangesloten bij MIK, wil dit zeggen dat:

- MIK het vervoer verzorgt van betreffende scholen naar de BSO. Dit kan te voet, per fiets of taxi en is per school verschillend geregeld.
- MIK rekening houdt met vakantie- en sluitingsdagen van desbetreffende scholen. MIK is op deze dagen geopend.